شنبه , ۱۴ مهر ۱۴۰۳

کریمخان زند: تنها خط قرمز ما تخلف است

مدیرعامل بیمه نوین در نشست خود با نمایندگان شعب تهران به نقش مهم و حیاتی نمایندگان در شرکت‌های بیمه اشاره کرد و گفت: شناخت و درک نیازها و مسائل نمایندگان از اولویت‌هایی است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد، چرا که تقویت نمایندگی‌ها، بی شک تقویت مواضع شرکت را در پی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، حسین کریم‌خان‌‌ زند افزود: نمایندگان در صف اول به عنوان پیشانی و عضوی جدا نشدنی از پیکره شرکت هستند و در شرکت بیمه نوین هر دو گروه کارکنان و نمایندگان شرکت به یک میزان از ارزش و احترام برخوردارند. چه بسا با توجه به ماهیت حرفه نمایندگی زحمات نمایندگان اجر بیشتری داشته باشد.

وی تصریح کرد: در شرکت بیمه نوین نماینده‌ها تفاوتی با یکدیگر نخواهند داشت و پاسخگویی مناسب به تک تک نمایندگان وظیفه همه کارکنان است، هیچ وجه تمایزی در خدمت به نمایندگان وجود ندارد و تنها خط قرمز موجود در این شرکت تخلف است.

وی در ادامه یادآور شد: از افتخارات حرفه‌ای من این است که کار خود در صنعت بیمه را با نمایندگی و فروش آغاز کردم و کاملا با زوایای مختلف این شغل آشنا هستم. برخلاف تصور نادرست نمایندگی بیمه هرگز به مفهوم دلالی نیست، بلکه حرفه‌ای شرافتمند و پر زحمت است و رمز ماندگاری در آن تلاش و تخصص فرد است.

کد خبر: 917

این را نیز بررسی کنید

البرز

مدیرعامل بیمه البرز: کم کاری در هیچ حوزه ای پذیرفتنی نیست

نشست شورای مدیران بیمه البرز با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ستادی این شرکت و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *