کمپین انگیزشی معرفی خدمات پیشخوانهای شهرنت، با برگزاری نخستین دوره مسابقه در این حوزه، فعال شد.
به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، پیشخوانهای شهرنت از جمله دستاوردها و طرحهای خلاقانه در راستای گسترش مراکز ارائه دهنده خدمات پولی و مالی به شهروندان و زمینه ساز بهره گیری از مدرنترین خدمات بانکداری الکترونیک است.
بانک شهر با هدف ارتقای رفاه شهروندی، توسعه این پیشخوانها را در سراسر کشور به عنوان یکی از اولویتهای خود در دست دارد و در این راستا “طرح کمپین انگیزشی معرفی خدمات پیشخوانهای شهرنت” با هدف آشنایی مشتریان بانک با تجهیزات مستقر در پیشخوانهای شهرنت و خدمات قابل ارائه توسط آنها طراحی شده است.
مشتریان میتوانند از طریق مراجعه به سایت بانک، جزوه آموزشی و اطلاعیههای مربوط را مشاهده و در این مسابقه شرکت کنند. این مسابقه در ۵ مرحله و طی ۵ هفته متوالی برگزار خواهد شد و هر هفته از بین پاسخهای صحیح ارسالی به ۵ نفر از مشتریان بانک به قید قرعه کارت هدیهای به مبلغ یک میلیون ریال اهدا خواهد شد.
بخش مسابقه عکاسی و مقالهنویسی نیز در این کمپین پیشبینی شده است که شرایط شرکت در آن متعاقباً اطلاعرسانی خواهد شد. شرکتکنندگان میتوانند در صورت داشتن هر گونه سئوال مرتبط با این طرح با شمارههای ۸۳۳۶۴۶۵۹ و ۸۳۳۶۴۹۷۷ اداره تحقیق و توسعه بانک شهر تماس حاصل کنند.
کد خبر: 908