بانک دی در دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در بخش کتاب حائز رتبه نخست در رده ملی شد.
به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، در مراسم اختتامیه این جشنواره بانک دی به دلیل چاپ کتاب هفت جلدی ارتباط موثر با رویکرد مدیریت اسلامی ـ ایرانی حائز رتبه نخست شد.
در پیشگفتار این مجموعه کتابها با اشاره به الگوهای مناسب اسلامی در زندگی و مدیریت عنوان شده است:« در این کتاب سعی شده است با الگوگیری از قرآن کریم و کلام معصومین (ع) مبانی خود را بر پایه دین قرار داده و از علم و تجربیات دانشمندان و نویسندگان و مدیران این حوزه نیز بهرهمند شویم تا بتوانیم مفاهیم کتابهای ارتباط موثر را بر مبانی مدیریت اسلامی ـ ایرانی ارائه دهیم.»
کتابهای ارتباطات موثر با رویکرد اسلامی ـ ایرانی که حسب سفارش بانک دی گردآوری و تالیف شده دارای فصول مختلف با پیوستگی خاص است و کارکنان، مشتریان و عموم مردم میتوانند تا با توجه به ارزشهای اسلامی حاکم بر جامعه از آموزههای آن بهرهمند شوند.
عناوین این مجموعه هفت جلدی شامل موارد زیر است: «ارتباط موثر و سلامت جسم»، «ارتباط موثر و سلامت فکر»، «ارتباط موثر و سلامت احساس»، «ارتباط موثر و سلامت روح»، «ارتباط موثر و سلامت مدیریت»، «ارتباط موثر و سلامت کاری» و «ارتباط موثر و سلامت اخلاق.»
مجموعه ارتباط موثر با رویکرد مدیریت اسلامی و ایرانی تالیف دکتر علی نورمحمدی و انتشارات نورسا است که با همکاری بانک دی در اختیار علاقهمندان به ویژه کارکنان روابط عمومی سازمانها قرار گرفته است.
دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با حضور دکتر امیر خجسته، رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، حسن محرابی، مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی و مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاههای اجرایی در بخش دولتی و خصوصی و همچنین برگزیدگان دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی برگزار شد.