سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

اداره ارتباط با مشتریان، محکمه داوری بیمه کوثر

اداره ارتباط با مشتریان و رسیدگی به شکایات بیمه کوثر با دریافت مشکلات، سئوالات، ابهامات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان و پاسخگویی به آن‌ها می‌تواند شایسته‌ترین محکمه داوری برای فعالیت‌های مدیران و کارکنان شرکت باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه و بر اساس اعلام رئیس اداره ارتباط با مشتریان و رسیدگی به شکایات بیمه کوثر، از ابتدای سال‌ جاری تا کنون پاسخگویی و رسیدگی به حدود ۵۰۰ مورد از سئوالات، پیشنهادات و شکایات مشتریان بر اساس پیام‌های واصله از طریق اشخاص، بیمه مرکزی، سازمان‌های نیروهای‌مسلح، دولتی و غیردولتی انجام گرفت.

هوشنگ زریون خاطرنشان‌کرد: کاهش میزان شکایات ارباب‌رجوع از واحدها، شناسایی نقاط ضعف و نواقص واحدها ازطریق بررسی و ارزیابی شکایات، ایجاد تعهد در پاسخگویی واحدها به شکایات ارباب‌رجوع، ارتقای سطح مشتری‌مداری و رضایت‌مندی بیمه‌گذاران با ایجاد این اداره تحقق یافت.

وی یادآورشد: مشتریان شرکت از طریق ایجاد پنج پل ارتباطی بخش ارتباطات مردمی سایت شرکت به‌نشانی www.kowsarinsurance.ir ، ایمیل در پایگاه اینترنتی به نشانی Pishnahad@Kins.Ir، سامانۀ پیام کوتاه به شمارۀ ۰۲۱۸۸۸۷۱۲۰۶، صندوق پستی شمارۀ ۵۶۱۶-۱۵۸۷۵ و برقراری ارتباط مستقیم تلفنی با مسئول واحد ارتباطات مردمی ازطریق شماره تلفن‌های ۸۸۸۷۱۲۰۶ و ۸۹۳۸۲-۰۲۱، داخلی۲۴۷ می‌توانند با مدیران و کارشناسان این شرکت در ارتباط باشند و مسایل و مشکلات خود را بیان و همچنین انتقادات و پیشنهادات خود را ارایه نمایند.

رئیس اداره ارتباط با مشتریان و رسیدگی به شکایات بیمه کوثر با اشاره به اینکه مشتریان با ارسال گزارش یا شکایت خود ازطریق سایت شرکت و دریافت کدرهگیری می‌توانند از وضعیت نامه خود مطلع شوند، خاطرنشان‌کرد: مشتریان نیز می‌توانند گزارش یا شکایت مکتوب خود را به نشانی تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، انتهای بن‌بست آریا، شرکت بیمۀ‌کوثر، طبقۀ چهارم، ادارۀ رسیدگی به شکایات، مکاتبه کنند.

هوشنگ زریون با بیان اینکه ارسال پیشنهادات یا شکایات از طریق فاکس به شمارۀ ۸۸۸۷۵۲۸۹۰-۰۲۱برای مشتریان نیز میسر است، افزود: درج نام و نام‌خانوادگی، نشانی و شماره تلفن تماس علاوه بر شکوائیه یا گزارش مشتریان، امکان ارتباط و انعکاس نتیجه اقدامات و پیگیری را برای کارشناسان این مرکز فراهم می‌کند.

وی بیان‌کرد: مشتریان برای پیگیری موضوع مطروحه خود ازطریق راه‌های ارتباطی یادشده می‌توانند پس از دوهفته با شماره تلفن ۸۸۸۷۱۲۰۶-۰۲۱ تماس بگیرند.

کد خبر: 853

این را نیز بررسی کنید

البرز

یاقوت البرز؛ محور تبلیغات تلویزیونی در ایام نوروز

همزمان با پخش برنامه شب خوش از شبکه ۳ سیما در ایام تعطیلات نوروزی، برنامه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *