یکشنبه , ۳۰ دی ۱۴۰۳

پایش مستمر برنامه‌های عملیاتی بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر در راستای دستیابی به برنامه‌‌های خود در سال‌ جاری سعی دارد طرح تحرک، طرح تحول و حرکت راهبردی شرکت را در سطح ستاد و شعب سراسر کشور توسعه داده و برنامه‌های عملیاتی را به‌صورت مستمر ماهانه پایش کند.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه و به نقل از معاون طرح و توسعه بیمه کوثر، توسعه سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان CRM، تشکیل حلقه‌های نوآوری و مدیریت تحول با همکاری انجمن نخبگان جوان کشور، ممیزی و تمدید گواهی‌نامۀ استاندارد مدیریت کیفیت ایزو و گواهی‌نامۀ مدیریت ریسک، برگزاری دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی ویژه نمایندگان به‌صورت حضوری و مجازی برای کارکنان و دومین همایش مدیریت ریسک و بیمه در سال‌جاری اجرایی می‌شود.

کاظمی خاطرنشان‌ کرد: توسعه و بهبود خدمات الکترونیکی ازقبیل اینترنت بیمه، همراه بیمه، پیامک بیمه و تلفن بیمه؛ ارائۀ خدمات بیمه‌ای ازطریق مدل بانک بیمه با موسسۀ مالی‌اعتباری کوثر؛ توسعۀ سامانۀ حکمت‌کارت برای توسعۀ فروش؛ مطالعه، طراحی و اجرای بیمه‌های جدید شامل بیمه‌نامه‌های جامع اموال، جامع خانوار، صعب العلاج، وکالت، گردشگری، سالمندی، فضای سایبری و ماهواره ازجمله برنامه‌های اجرایی و مطالعاتی شرکت در سال‌جاری است.

وی با بیان اینکه در راستای افزایش حق‌بیمۀ تولیدی به میزان نه‌هزارو۹۰میلیارد ریال در سال‌جاری، در چهار ماهۀ اول دو هزار و ۵۰۱ میلیارد ریال آن تحقق یافته است، گفت: نرخ رشد حق بیمۀ تولیدی شرکت نسبت به سال قبل در زمان مشابه ۳۷درصد است.

معاون طرح و توسعه شرکت بیمه کوثر، توسعه کمی و کیفی شبکۀ فروش را از برنامه‌های اجرایی شرکت برشمرد و تصریح‌کرد: در این مدت ۵۶۹هزار بیمه‌ نامه تولید شده که نرخ رشد آن نسبت به سال قبل در زمان مشابه ۲۸ درصد است.

کد خبر: 803

این را نیز بررسی کنید

بیمه معلم ۱۱۵ مسجد قم را در ایام اعتکاف بیمه کرد

با آغاز مراسم معنوی اعتکاف، ۱۱۵ مسجد در استان قم به ‌واسطه طرح بیمه فیروزه‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *