یکشنبه , ۱۸ شهریور ۱۴۰۳

پایش مستمر برنامه‌های عملیاتی بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر در راستای دستیابی به برنامه‌‌های خود در سال‌ جاری سعی دارد طرح تحرک، طرح تحول و حرکت راهبردی شرکت را در سطح ستاد و شعب سراسر کشور توسعه داده و برنامه‌های عملیاتی را به‌صورت مستمر ماهانه پایش کند.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه و به نقل از معاون طرح و توسعه بیمه کوثر، توسعه سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان CRM، تشکیل حلقه‌های نوآوری و مدیریت تحول با همکاری انجمن نخبگان جوان کشور، ممیزی و تمدید گواهی‌نامۀ استاندارد مدیریت کیفیت ایزو و گواهی‌نامۀ مدیریت ریسک، برگزاری دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی ویژه نمایندگان به‌صورت حضوری و مجازی برای کارکنان و دومین همایش مدیریت ریسک و بیمه در سال‌جاری اجرایی می‌شود.

کاظمی خاطرنشان‌ کرد: توسعه و بهبود خدمات الکترونیکی ازقبیل اینترنت بیمه، همراه بیمه، پیامک بیمه و تلفن بیمه؛ ارائۀ خدمات بیمه‌ای ازطریق مدل بانک بیمه با موسسۀ مالی‌اعتباری کوثر؛ توسعۀ سامانۀ حکمت‌کارت برای توسعۀ فروش؛ مطالعه، طراحی و اجرای بیمه‌های جدید شامل بیمه‌نامه‌های جامع اموال، جامع خانوار، صعب العلاج، وکالت، گردشگری، سالمندی، فضای سایبری و ماهواره ازجمله برنامه‌های اجرایی و مطالعاتی شرکت در سال‌جاری است.

وی با بیان اینکه در راستای افزایش حق‌بیمۀ تولیدی به میزان نه‌هزارو۹۰میلیارد ریال در سال‌جاری، در چهار ماهۀ اول دو هزار و ۵۰۱ میلیارد ریال آن تحقق یافته است، گفت: نرخ رشد حق بیمۀ تولیدی شرکت نسبت به سال قبل در زمان مشابه ۳۷درصد است.

معاون طرح و توسعه شرکت بیمه کوثر، توسعه کمی و کیفی شبکۀ فروش را از برنامه‌های اجرایی شرکت برشمرد و تصریح‌کرد: در این مدت ۵۶۹هزار بیمه‌ نامه تولید شده که نرخ رشد آن نسبت به سال قبل در زمان مشابه ۲۸ درصد است.

کد خبر: 803

این را نیز بررسی کنید

سرمد

حرکت بیمه سرمد در مسیر توانمندسازی نیروی انسانی و تعالی سازمانی

بیمه سرمد در راستای رشد و توانمندسازی کارکنان و نمایندگان و به منظور ارتقاء سطح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *