جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اجرای برنامه استراتژیک بزرگترین بانک بورسی کشور

اجرای برنامه استراتژیک سه ساله بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، اسماعیل کریمیان مدیر امور ارتباطات و خدمات مدیریتی این بانک در آیین رونمایی از سند راهبردی بانک متبوع سرفصل ها و اهداف بانک در سه سال آتی را تشریح و در بخشی از سخنانش گفت: سند راهبردی این بانک حاصل تلاش حرفه ای و کارشناسی مدیران و کارشناسان داخل و خارج از بانک است و به منظور تهیه آن ظرفیت، توانمندی و شرایط کنونی بانک به صورت جامع مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و در فرایند تدوین آن از نظرات صاحب نظران و اساتید حوزه مربوطه استفاده شده است به نحوی که همه اجزای آن قابلیت اجرایی و کاربردی داشته باشند.

وی تصریح کرد: این سند ضمن ترسیم چشم انداز سه سال آتی بانک موجب ارتقای جایگاه و ایفای نقش پر رنگ تر بانک در عرصه های مختلف اقتصادی خواهد شد.

کریمیان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه های بانک در سه سال آتی گفت: برنامه راهبردی تدوین شده به منزله نقشه راه بانک در آینده است و همه بخش‌ها و سرفصل‌های بانک در آن مد نظر قرار گرفته است.

مشاور مدیر عامل بانک صادرات ایران خاطرنشان کرد: در تدوین این سند، اسناد بالا دستی و سیاست های ابلاغی دولت، بانک مرکزی ج.ا.ا و همچنین مقوله اقتصاد مقاومتی مدنظر قرار گرفته است که با برخورداری از توان و قابلیت مدیران، کارشناسان و کارکنان این بانک به مرحله اجرا گذاشته می شود.

وی تاکید کرد: برنامه ابلاغ شده با هدف ایجاد حداکثر ارزش افزوده برای ذینفعان، افزایش سودآوری، توسعه و تنوع بخشی به محصولات بانکی، ارتفاء سهم بانک از منابع پولی، تقویت سیستم های نظارتی و کنترلی، توسعه هدفمند سرمایه های انسانی، بازاریابی، وصول مطالبات و… تدوین شده که با اجرای آن انتظار می رود، ساختار بانک چابک تر ، محصولات با کیفیت تر، حضور در بازارهای پولی و مالی موثرتر شود.

به گفته این مقام مسئول با تاکیدات مدیر عامل بانک صادرات ایران بسترهای اجرایی این سند آماده شده است که انتظار می رود با تلاش بیش از پیش کارکنان بانک صادرات و همراهی مشتریان و سهامداران در سال جاری بخشی از اهداف مترتب ،جامه عمل پوشیده و زمینه برای تسهیل اجرای آن در سال های بعد مهیا شود.

کد خبر: 780

این را نیز بررسی کنید

 دستورالعمل نحوه واگذاری سرمایه گذاری غیربانکی موسسات اعتباری

بانک مرکزی دستورالعمل «نحوه واگذاری سرمایه گذاری غیربانکی موسسات اعتباری» را به شبکه بانکی ابلاغ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *