پنج شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۴

آغاز معرفی خدمات پیشخوان‌های شهرنت

طرح کمپین انگیزشی معرفی خدمات پیشخوان‌های شهرنت با هدف آشنایی مشتریان بانک با تجهیزات مستقر در این پیشخوان‌ها و خدمات قابل ارائه در آن، آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، این طرح با فرآیند معرفی پیشخوان‌های شهرنت که از جمله دستاوردها و طرح‌های خلاقانه در جهت گسترش مراکز ارائه‌دهنده خدمات پولی و مالی به شهروندان و زمینه‌ساز بهره‌گیری از مدرن‌ترین خدمات بانکداری الکترونیک محسوب می‌شود، آغاز شده است.

بر این اساس، بانک شهر با شعار “نوآوری در خدمت” توسعه این پیشخوان‌ها در سراسر کشور را با هدف ارتقاء رفاه شهروندی و ارزیابی تاثیر انعکاس مثبت پیشرفت فن‌آوری بر افزایش میزان رفاه شهروندی و رضایتمندی مشتریان با جدیت در دستور کار دارد.

از این رو “طرح کمپین انگیزشی معرفی خدمات پیشخوان‌های شهرنت” با هدف آشنایی شهروندان و مشتریان بانک با تجهیزات مستقر در پیشخوان‌های شهرنت و خدمات قابل ارائه توسط آن‌ها طراحی شده است.

گفتنی است این طرح در دو فاز اجرا می‌شود که در فاز اول با ارائه جزوات آموزشی، به معرفی پیشخوان‌ها پرداخته و در فاز دوم با توجه به محتوای مطالب ارائه شده، مسابقات اطلاعات عمومی، مقاله‌نویسی و عکاسی و … برگزار خواهد شد.

کد خبر: 741

این را نیز بررسی کنید

به بهانه بازگشت بانک اقتصاد نوین به عرصه عمومی؛ «چراغ ها را من روشن می کنم»

بانک اقتصاد نوین گرچه عنوان نخستین بانک خصوصی را همراه خود دارد، اما شاید هویت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *