جمعه , ۱۶ آذر ۱۴۰۳

روابط عمومی بانک آینده «سرآمد» شد

در چهارمین دوره آیین معرفی و تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی، «بانک آینده» با توجه به ارزیابی عملکردش بر اساس شاخص‌های سرآمدی تعالی روابط‌ عمومی و با نظر هیأت داوران، موفق به کسب «تندیس زرین» شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، چهارمین دوره آیین معرفی سرآمدان روابط‌عمومی با حضور استادان، متخصصان، صاحب‌نظران و کارشناسان عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی، ۳۱ تیرماه سال جاری در سالن همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد.

در این دوره «روابط‌عمومی بانک آینده»، به‌دلیل فعالیت‌های صورت پذیرفته در راستای تعالی‌گری و طی مسیر سرآمدی و تلاش در جهت برقراری ارتباط مؤثر درون‌ و برون‌سازمانی با مخاطبان، شایسته تقدیر شناخته شد و تندیس زرین سرآمدی به آقای دکتر محمود ترابیان، مدیر امور روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی بانک آینده اهدا شد.

دبیرخانه این همایش با هدف سوق دادن روابط‌عمومی‌های کشور به‌سمت سرآمدی، ارتقای کیفیت فعالیت‌ها و انطباق آن‌ها با استانداردهای یک روابط‌عمومی سرآمد در ابعاد «ساختاری»، «کارکردی» و «محتوایی»، چهارمین دوره آیین معرفی سرآمدان روابط‌عمومی ایران را برگزار کرد.

روابط‌عمومی بانک آینده، پیش از این در سوّمین دوره معرفی سرآمدان روابط‌عمومی نیز موفق به احراز «نشان تعالی روابط‌عمومی» از سوی هیأت داوران این همایش شده بود.

کد خبر: 422

این را نیز بررسی کنید

هیأت‌مدیره بانک دی، نه پاداش گرفتند، نه تسهیلات

  در پی انتشار خبری کذب در برخی از سایت‌های غیرمعتبر و شبکه‌های اجتماعی، با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *