مدیرعامل بیمه ایران گفت: طبق آمار ۸۰ تا ۸۵ درصد پرتفوی این مجموعه از طریق شبکه فروش تامین میشود.
به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، محمود امراللهی در جلسه با انجمن صنفی شرکتهای نمایندگی بیمه ایران با بیان اینکه عمده فروش بیمه نامهها در این مجموعه از طریق نمایندگان و شرکتهای نمایندگی صورت میگیرد، افزود: کسب ۸۰ تا ۸۵ درصد پرتفوی توسط شبکه فروش نشان از مشارکت بالای بخش خصوصی در تنها شرکت بیمه دولتی کشور دارد.
وی افزود: خوشبختانه در سال گذشته با استفاده از فعالیتهای کارشناسی و انعقاد قراردادهای معقول و منطقیتر، سود قابل قبولی نسبت به مدت مشابه درسال ۹۲ کسب کردیم. این در حالی است که بیمه ایران رویه اخلاق مدارانه در بازار دارد و با تخریب شرکتهای دیگر اقدام به فروش بیمهنامه نمیکند.
رییس هیات مدیره بیمه ایران اضافه کرد: همچنین ما نمیخواهیم به هر قیمت پرتفوی خود را افزایش دهیم و بسیار اخلاق مدارانه در بازار به حرکت خود ادامه می دهیم.
امراللهی در ادامه بر افزایش کیفیت خدمات بیمهای با بهرهمندی از تکنولوژی تاکید کرد و گفت: بهرهمندی از تکنولوژیهای روز از مهمترین اولویتهای ما در بیمه ایران است و در همین ارتباط استفاده از تلفن همراه برای دریافت خدمات الکترونیکی را در این مجموعه راهاندازی کردهایم.
به اعتقاد وی عدم استفاده از تکنولوژی یکی از دلایل عقب ماندگی صنعت بیمه در ایران است و باید این عقب ماندگی را هرچه سریع تر جبران کنیم و به روز شویم.
امراللهی درباره ادامه انتظاراتش از انجمنهای صنفی نمایندگان و شرکتهای خدمات بیمهای تصریح کرد: از پیشکسوتان صنعت بیمه که در مجموعه انجمن صنفی شرکت های نمایندگی فعالیت میکنند انتظاردارم ما را در رسیدن به اهداف ۱۴۱۴ و تبدیل شرکت بیمه ایران به برترین شرکت غرب آسیا با ارائه طرح و رهمنودهای جدید کمک کنند.
مدیرعامل بیمه ایران در ادامه خواستار ادغام انجمن صنفی نمایندگان و انجمن صنفی شرکت های خدمات بیمه ای شد و گفت: این دو انجمن هر چند مجوز جداگانه دارند، اما باید یکی شوند و ما باید در جهت یکسانسازی و وحدت آنها اقدام میکنیم.
کد خبر: 318