Quantcast
«تجارت نو» استراتژی فروش خود را اعلام کرد – پایگاه خبری خرد و کلان
یکشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۶
خانه » بیمه » «تجارت نو» استراتژی فروش خود را اعلام کرد

«تجارت نو» استراتژی فروش خود را اعلام کرد

مدیر عامل شرکت بیمه تجارت نو در جلسه ای به تشریح برنامه استراتژیک سازمان در حوزه فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری پرداخت.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، دکتر سید محمد عباس زادگان مدیر عامل شرکت بیمه تجارت نو با حضور مدیر بیمه های اشخاص، مدیر امور شعب و نمایندگان، معاونین مدیریت اشخاص در حوزه فروش بیمه های عمر و صدور و خسارت و جمعی از شبکه فروش عمر در این جلسه ابتدا به تشریح برنامه استراتژیک سازمان در حوزه فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری پرداخت.

وی افزود: با عنایت به اینکه در فروش بیمه های عمروسرمایه گذاری ایجاد اعتماد و اطمینان خاطر مشتری از ارکان اصلی می باشد، لذا نمایندگان می بایست قبل از معرفی محصول به سرمایه اولیه شرکت و سهامداران برجسته آن بپردازند.

عباس زادگان ادامه داد: در آینده نزدیک با توجه به توان مالی سهامداران، شرکت افزایش سرمایه خواهد داد.

وی اظهار کرد: در اولین سال فعالیت با ذخایر پیش بینی شده ۱۱ میلیارد تومان، به میزان ۳۰ تومان EPS به ازای هر سهم شناسایی و در نهایت ۲۸ تومان سود به ازای هر سهم تقسیم شد. این نتیجه مالی باعث قرار گرفتن شرکت بیمه تجارت نو در سطح یک توانگری مالی شد.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو افزود: تدوین برنامه استراتژیک شرکت برای ۵ سال آینده بدون شک سایه امنیت برای بیمه گذاران خواهد بود که در این راستا جهت اجرای صحیح ودقیق برنامه ها از نیروی انسانی جوان، متخصص و خلاق استفاده شده است که چابکی را برای سازمان به ارمغان آورده و این مهم وجه تمایزی نسبت به سایر شرکتها ایجاد کرده است.

از جمله موارد مهم دیگر، تحقق سود قطعی ۱/۲۲ درصد در سال ۱۳۹۵ برای بیمه های عمر و سرمایه گذاری بود که مدیر عامل بیمه تجارت نو به آن اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود برای سالهای آینده نیز این روند تکرار خواهد شد و با توجه به بهره گیری از متخصصین و مشاورین تراز اول در حوزه سرمایه گذاری، اقتصاد و بازار، بدون شک با ارائه راهکارهای اصولی در مقابل کاهش سود بانکی، در سرمایه گذاری های آتی شرکت، خللی وارد نخواهد شد.

عباس زادگان تاکید کرد: نمایندگان در مذاکرات فروش بیشتر بر روی ماهیت اصلی بیمه های عمر و سرمایه گذاری از جمله وقوع حوادث احتمالی و حفظ امنیت جانی و مالی تمرکز نمایند و ذهنیت مشتری را به این بخش سوق دهند.

* کد خبر: 7163

این را نیز بررسی کنید

ترویج فرهنگ پیشگیری از حوادث ومدیریت ریسک نیازمند یک اراده ملی است

رئیس کل بیمه مرکزی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *