Quantcast
 ارائه خدمت به مشتریان در فضای مجازی، از ضروریات بانکداری دیجیتال – پایگاه خبری خرد و کلان
یکشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۶
خانه » بانک »  ارائه خدمت به مشتریان در فضای مجازی، از ضروریات بانکداری دیجیتال

 ارائه خدمت به مشتریان در فضای مجازی، از ضروریات بانکداری دیجیتال

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به فعالیت این بانک در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، ارائه خدمت به مشتریان بر پایه شبکه های اجتماعی را از ضروریات بانکداری دیجیتال دانست.
به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل با اشاره به فضای جدید بانکداری گفت: امروز مشتریان در شبکه های اجتماعی حضور دارند و زمان زیادی از وقت خود را در این فضا سپری می کنند و در آن اقدام به خرید و دریافت خدمت می کنند، بنابراین با توجه به چرخه اقدامات اقتصادی که در شبکه های اجتماعی صورت می گیرد، حضور بانکها را اجتناب ناپذیر می کند.
وی شبکه های اجتماعی را یک فرصت برای بانکها دانست و اظهار داشت: اگر فرآیند ارائه خدمات در شبکه های اجتماعی از طریق بانک مرکزی و متولیان امور مشخص و در اختیار بانکها قرار گیرد، نقش بسیار موثری در ارائه خدمات و کاهش رفت و آمد شهری و هزینه مشتریان خواهد داشت.
وی در پایان با اشاره به رویکرد بانکهای دنیا درارائه خدمات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی عنوان کرد: خدمت در محلی باید ارائه شود که مشتری حضور دارد، و این امروز این محل فضای مجازی است.
شایان ذکر است در حال حاضر بانک ایران زمین بیش از ۳۰ سرویس عمومی و اختصاصی را از طریق ربات تلگرامی خود به کاربران ارائه می کند و کارشناسان این بانک موفق شده اند ۱۰ سرویس بانکی را نیز آماده کنند که منتظر ارائه مجوز های لازم از سوی بانک مرکزی در این زمینه هستند.

* کد خبر: 7090

این را نیز بررسی کنید

واگذاری تعیین محل مصرف منابع قرض الحسنه به مشتریان بانک ملی ایران

سنت نیکوی قرض الحسنه سال هاست که در نظام بانکی ما جای خود را باز …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *