پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیمه رازی، پیشرو در بیمه‌های زندگی

دومین همایش یک روزه بیمه های بازاریابی و فروش بیمه های زندگی ویژه شعبه های تهران شرکت بیمه رازی در روز پنجشنبه در سالن همایش های بیمه رازی باحضور معاون فنی بیمه های اشخاص و مدیربیمه های عمر و حوادث شرکت و نمایندگان شعبه های آیت الله کاشانی و شرق تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، مدیریت روابط عمومی و تبلیغات شرکت بیمه رازی با اعلام این خبر افزود: در این همایش ابتدا آقای فرشید بخشی معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه رازی اظهار داشت: شرکت بیمه رازی در سال ۹۳ در حدود ۹۰ درصد در عملکرد خود رشد داشته داشت و در نظر داریم ضمن ایجاد ترکیب پرتفوی مناسب، سهم خود را در بیمه های زندگی در شرکت و در صنعت افزایش دهیم به همین منظور بیمه های زندگی در شرکت بیمه رازی تقویت خواهد شد.

معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه رازی افزود با توجه به ماهیت بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری؛ از جمله طولانی بودن مدت آن را یک فرصت خوب برای فعالیت نمایندگان برشمرد و بیان داشت: با توجه به ظرفیت های موجود در حوزه بیمه های زندگی، جمعیت قابل بیمه شدن در کشور یک فرصت استثنایی است و افزود با توجه به امکانات فراهم شده و برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم که بزودی شرکت بیمه رازی در بیمه های زندگی در کشور پیشرو باشد.

فرشید بخشی ایجاد اعتماد در بیمه گذاران شرکت بیمه رازی را یکی از عوامل خرید بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری خواند و از نمایندگان شرکت درخواست نمود که با ارائه خدمات مؤثر اعتماد بیمه گذاران را به خود و شرکت بیمه رازی بیشتر نمایند.

در ادامه این همایش آقای عباس رنجبر کلهرودی، مدیر بیمه های عمر و حوادث شرکت نیز ضمن تشریح ریسک هایی که در بیمه های زندگی تحت پوشش قرار می گیرد، افزود انواع بیمه های عمر و حوادث بصورت گروهی و انفرادی توسط شرکت بیمه رازی ارائه می شود که با توجه به مزایای و خدمات آن محصولات بیمه های زندگی شرکت بیمه رازی از ظرفیت و مزایای رقابتی مناسبی در صنعت بیمه برخوردار است.

مدیر بیمه های عمر و حوادث بیمه رازی افزود این شرکت جهت سازمان ها، بنگاه ها، نهاد ها و کلیه گروه ها و تشکل های صنفی و اجتماعی بیمه های عمرگروهی در قالب بیمه عمر و حوادث، بیمه عمر و حوادث کارکنان دولت، بیمه عمر مانده بدهکار و … ارائه می کند و در بیمه های عمر و سرمایه گذاری نیز با ارائه طرح های متنوع، سعی دارد در بیمه های زندگی در صنعت بیمه پیشرو باشد. طرح های بیمه جامع عمر و سرمایه گذاری، بیمه عمر مشترک و بیمه بازنشستگی بیمه رازی از طرح های بیمه جدیدی هستند که از طرف بیمه رازی به هموطنان عزیز ارائه می شود. و در ماه آتی نیز از طرح بیمه امید شرکت بیمه رازی رونمایی خواهد شد.

نامبرده در پایان یادآورشدکه شرکت بیمه رازی در حوزه بیمه های مسافرتی نیز فعالیت چشمگیری دارد. این شرکت علاوه بر صدور بیمه های مسافرت خارج از کشور برای هموطنان، بیمه مسافرین ورودی به ایران را نیز راه اندازی کرده است که شرایط و جزئیات آن بزودی اعلام خواهد شد.

رنجبرکلهرودی در پایان اعلام کرد با توجه به فرا رسیدن ماه های محرم و صفر و عزیمت بسیاری از هموطنان برای زیارت عتبات عالیات بیمه نامه حوادث زائرین به عراق هم با امضای توافق با مؤسسات ذیربط از اول ماه محرم جاری برای مسافران عازم کربلا و نجف قابل ارائه می‌باشد.

در ادامه همایش مذکور استادان مدعو نیز در باره راهبردهای فروش بیمه های زندگی، مدیریت ذهن و زبان بدن و مذاکره در فروش بیمه های زندگی به سخنرانی پرداختند.

کد خبر: 1603

این را نیز بررسی کنید

 بیمه ملت، رو به سوی آینده‌ای روشن در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و عید نوروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *