پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

فرابانک «سینا» توسعه می‌یابد

مدیرعامل بانک سینا از توسعه شعب فرابانک خبر داد و گفت: این امر در راستای توسعه خدمات نوین و ارائه بانکداری راحت و آسان در طول شبانه روز انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانک و بیمه، محمدرضا پیشرو  با اشاره به آن که توسعه شعب الکترونیک یکی از اولویت‌های این بانک است، افزود: فرابانک سینا در واقع همان شعب بانک سینا است که به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته انواع خدمات بانکی نظیر دریافت و برداشت وجه، انتقال وجه و واریز وجه نقد به حساب را فراهم می سازد.

به گفته وی، شعب فرابانک سینا به مشتریان این امکان را می‌دهد که با کارشناسان بانکی به صورت تصویری و بهنگام در ارتباط باشند و امور بانکی خود را به راحتی انجام دهند.

پیشرو اضافه کرد: این شعب همچنین توانایی ارائه خدماتی چون افتتاح سپرده، اعلام مفقودی و مسدود نمودن کارت، صدور کارت هدیه به صورت لحظه ای با نام و طرح دلخواه مشتریان، پرداخت قبوض، خرید شارژ، دسترسی به اینترنت بانک و بسیاری خدمات و قابلیت های دیگر را داراست.

مدیرعامل بانک سینا با بیان اینکه در حال حاضر ۵ شعبه فرابانک سینا در تهران، اصفهان و کرج به بهره برداری رسیده، تصریح کرد: با توجه به قابلیت ها و جذابیت های این شعب و به جهت ارائه خدمات بانکداری راحت و آسان به هموطنان، با برنامه ریزی های صورت گرفته، در نظر است نسبت به افزایش و توسعه این شعب در سراسر کشور اقدام شود.

کد خبر: 565

این را نیز بررسی کنید

سککوک بر تامین مالی بخش خصوصی و تعاونی بیشتر تمرکز کند

علیرضا پاک‌فطرت، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره تأثیر تأمین مالی صحیح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *